Translate

Dzoli volinet.kuvar

Sugar and spice and all things without price

петак, 25. април 2014.

Torta,Avokado,limeta,malina i kremputer avo i limeta





Ova torta izgleda mnogo komplikovanija nego što jeste! Ako ste se iznenadili  upotrebom avokada u njoj još više će vas iznenaditi kako je ukus dobar sa njim u kolačima.U originalnom receptu se koristi kalifornijski avokado, koji je ogroman ,jer je potrebno 800 grama u receptu.Ja preferiram domaći avokado vrste Hass koji moj komšija ima na drvetu i  koristila  sam 5 manjih avokada.
Pa da predjemo na pripremu.





Testo

2 1/4 šolje prosejanog brašna
1 kašičica bikarbone
1/2 kašičice soli
800 grama  zrelog avokada ,od koga napravimo pire
2 kašike putera na sobnoj temperature
1 šolja šećera
1 kašičica vanile
2 velika jaja
1 šolja kisele pavlake
1/2 šolje džema od maline






Fil

1/2 avokada ,pire
3 kašike putera na sobnoj temperaturi
2 kašike  krem sira
4 šolje šećera u prahu
1 kašičica rendane kore limete
2 kašike soka od limete
1kašičica vanile
1 kašika mleka


Priprema

1. Predgrejemo rernu na 160 stepeni Celzija.
Pripremimo dve okrugle tepsije sa dnom koji se može izvaditi,razmere 20 cm.Na dno stavimo papir za pečenje.Ja sve isprskam uljem ..sprejom

2. U jednu činiju ,prosejemo brašno dodamo bikarbonu i so
3. U drugoj činiji mikserom umutimo avokado i puter dok ne dobijemo glatku masu.Dodamo vanilu,pa jaje jedno po jedno sve vreme miksajuči.

4.Sada dodamo pavlaku i na niskoj brzini miksamo

5.Dodajemo malo po malo brašna,ja obično oko pet puta i svaki put dobro sjedinimo.Kada je sve brašno umiksano,povećamo brzinu i miksamo još oko 20 sekundi.



6.Podelimo testo u pleh(ja nemam dva, pa sam dva puta pekla).
Pečemo 25 minuta.Kada je pečeno, ostavimo u plehu da se hladi 10 minuta,zatim izvadimo i ostavimo na žici da se potpuno ohladi.



7.Dok se kolač hladi pripremimo Fil

8. U činiji mikserom miksamo pire avokada i puter u glatku masu.
Miksajući polako dodajemo šećer u prahu

10. Kada je sve glatko sjedinjeno dodamo sok i rendanu koricu od limete i vanilu.I ovo dobro sjedinimo sa ostatkom.Ako je pregusto dodamo malo mleka

11.Sada jedan kolač stavimo na tanjir i premažemo džemom od maline
Stavimo drugi kolač odozgo.




12.Sada počinjemo dekoraciju.










Ja sam još u jedan deo fila stavila par kapljica crvene farbe za kuvanje.
Ostaje samo da iznesete kolač na sto i izazovete uzdahe prisutnih!




Нема коментара:

// Pinintrest on image Pinintrest on image Social footer